Muudatused HPE Aruba võrgutoodete garantiis

Seoses sellega, et HPE võrgunduse ja Aruba partnerkanaleid ühildatakse on toimumas ka muutused HPE võrgu garantiitingimustes. Paljud partnerid ja kasutajad turul on harjunud arvestama sellega, et HPE võrgul on eluaegne NBD – Next Business Day garantii, ehk garantii mis tagab sajaks aastaks vigadele reageerimisega ja seadme välja vahetamisega järgmisel tööpäeval.

Alates 2016. aastast on muudetud garantiitingimusi Next Business Day Shipment peale. See tähendab seda, et seadme rikke puhul saadetakse asendusseade Euroopa kesklaost välja järgmisel tööpäeval. Tähele tuleks panna ka seda, et järgmisel tööpäeval saadetakse see tavapraktikana, kuid see ei ole ametlik SLA. Maanteetranspordiga võib see kliendi jaoks tähendada, et seade saabub tema juurde mitme päeva pärast.

Lisaks on minimaalsed muutused toimunud ka muude garantiitingimuste juures. Tarkvarauuendused on siiani saadaval eluaegselt, kuid ei sisalda kliendispetsiifiliste tarkvara seadistuste uuendusi. Lisaks – kui varasemalt oli 24×7 telefonitugi eluaegselt, siis uute garantiitingimuste kohaselt on 24×7 telefonitugi esimesed 90 päeva ning edaspidi on eluaegne telefonitugi vaid töö ajal (business hours).

Kuidas sellele reageerida?

Kui kliendil on soov olla kindel, et seadme rikke puhul vahetatakse seade välja järgmisel tööpäeval, siis tasub riistvarale juurde müüa Next Business Day Exchange support.

hpearubagarantii