HPE Contractual Support – Millal? Miks? Kuidas?

Millal on mõistlik HPE Contractual Support’i peale mõelda?

  • Kui tootel ei ole Post Warranty’t, siis läbi Contractual Support’i on seadmele saadaval tootetoe uuenduse teenused
  • Alati koos tarkvara toe uuendusega
  • Kui klient soovib Post Warranty tuge lühemaks või pikemaks ajaks kui 1 aasta, siis on Contractual Support õigeim variant
  • Samuti võimaldab Contractual Support kliendil mitu seadet ühe lepingu alla sama toe tsüklisse panna nii, et neil kõigil tugi samal ajal aeguks

 

Miks valida HPE Contractual Support?

  • Contractual Support on paindlikum kui tavalised garantiilaiendused
    –        Lepingu kestus
    –        Arveldamise intervall
    –        Võimalus muuta teenuse tasemeid
    –        Võimalus soovi korral leping tühistada
  • Tavaline garantiilaiendus ei pruugi olla saadaval kõigile soovitud seadmetele

 

Kuidas tellida HPE Contractual Support’i?

  • Küsi ALSOlt kvooti või hinnapakkumist soovitud toote toele
  • Varusta ALSOt järgmise infoga:
    –        Riist- ja/või tarkvara tootekood ja seerianumber
    –        Tarneaadress
    –        Lõppkliendi ettevõtte nimi ja aadress
    –        Lõppkliendi kontaktisiku nimi, telefoni number ja e-maili aadress
    –        Arveldamise intervall
    –        Teenuse tase

Kui vajad abi, kirjuta helen.kuut@also.com või helista 650 4927!